Heenreis - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Reina Oostrom - WaarBenJij.nu Heenreis - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Reina Oostrom - WaarBenJij.nu

Heenreis

Door: Reina

Blijf op de hoogte en volg Reina

26 December 2014 | Nederland, Waddinxveen

Vandaag de dag goed begonnen met een kop koffie/thee op Schiphol. Om 10.10 uur gingen we de lucht in en om 22.00 uur Afrikaanse tijd zijn we geland. Rustige reis gehad, behalve het laatste uur. Heel bijzonder om boven een onweersbui te vliegen. Normaal zie je de flitsen van boven komen, nu zagen we ze van bovenaf.

We zijn opgehaald van het vliegveld en nu lekker twee dagen relaxen voordat we doorvliegen naar Durban.

Lekker slapen nu ibij B&B Flame Lily Inn.

• 27 December 2014 - 00:23

Gertrude:

Hai Reina en Magda,
    Baf!... De eerste mooie ervaring van jullie avontuur zit in je rugzak: zweven boven de bliksem. Fijn dat jullie goed over zijn gekomen, geniet van Jo'burg. xx

• 27 December 2014 - 08:00

Anita:

Hoi Reina en Magda!
    Fijn dat de reis goed gegaan is!Genieten nu en hou ons van alles op de hoogte hè!
    Het u zo leuk om alles mee te beleven!!
    Dikke kus van ons!!

• 27 December 2014 - 09:24

Priscilla En Marcel :

Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen.
    Leukmom jullie zo te kunnen volgen.

Groetjes Marcel en priscilla

• 27 December 2014 - 15:56

Alie:

Hoi hoi Magda en Reina,

Fijn dat jullie veilig geland zijn! Geniet van al!!
    Hier de 1e sneeuw geland. Xx

• 27 December 2014 - 16:29

Mathilda:

he goed om te horen dat jullie er zijn... vast beter weer dan hier... geniet!