Soweto 2 - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Reina Oostrom - WaarBenJij.nu Soweto 2 - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Reina Oostrom - WaarBenJij.nu

Soweto 2

Door: Reina

Blijf op de hoogte en volg Reina

28 December 2014 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Verder heeft Martien ons rondgetoerd door Soweto en Johannesburg. We zijn natuurlijk even bij het huis van Mandela wezen kijken, maar die was niet thuis...haha...

Vandaag veel over de cultuur en geschiedenis van Zuid-Afrika gehoord. Erg interessant. Wat een verschil tussen arm en rijk, niet te bevatten soms.

Tenslotte Johannesburg vanuit de hoogte gezien (50e verdieping van een kantoorgebouw) en uiteindelijk de rechtbank van Johannesburg aan de binnenkant bekeken.

Kortom, we hebben weer genoten en gaan nu slapen want morgen vliegen we door naar Durban. Daar kwamen we tenslotte voor.

• 29 December 2014 - 00:52

Bianca:

Gaaf zeg geniet ervan leuk om te lezen genieten wij mee

• 29 December 2014 - 09:50

Trudy:

Leuk hoor, dat we mee kunnen genieten. Goede reis voor de volgende trip

• 29 December 2014 - 12:20

Gertrude:

Leuk verslag Reina! En dan de foto's erbij... Geeft een beetje het idee mee te reizen.
    Goede vlucht naar Durban!

• 29 December 2014 - 20:17

Anita:

Fijn dat het zo goed gaat!
    Moet steeds aan mama verslag doen dus elke dag update ik haar effe!
    Goede vlucht morgen...doe voorzichtig ....en vooral van alles genieten en delen met ons!!
    Groetjes ook aan Magda!
    Dikke kus van De Kootjes!