Op weg naar Palm Tree - Reisverslag uit Amanzimtoti, Zuid-Afrika van Reina Oostrom - WaarBenJij.nu Op weg naar Palm Tree - Reisverslag uit Amanzimtoti, Zuid-Afrika van Reina Oostrom - WaarBenJij.nu

Op weg naar Palm Tree

Door: Reina

Blijf op de hoogte en volg Reina

29 December 2015 | Zuid-Afrika, Amanzimtoti

Vandaag om 10.00 uur opgehaald en naar het vliegveld gebracht. Met een beetje vertraging kwamen we om 15.30 uur aan, waar we werden opgewacht door Peter (projectleider). Na 3 kwartier rijden waren we er dan eindelijk:Palm Tree. We werden opgewacht door de 16 kinderen van Ros (de moeder van het project en door een heleboel apen.

We slapen in een soort blokhut en we hebben gezamenlijk met twee andere vrijwilligers een houten huisje waar we kunnen koken, wassen enz.

Na de rondleiding over het terrein gingen we naar Gallaria, een groot winkelcentrum in de buurt. Hier hebben we nog snel wat berichtjes naar huis gestuurd, want de internetbundel bij Palm Tree is op, dus tot januari geen internet!