Nieuwjaarsdag - Reisverslag uit Amanzimtoti, Zuid-Afrika van Reina Oostrom - WaarBenJij.nu Nieuwjaarsdag - Reisverslag uit Amanzimtoti, Zuid-Afrika van Reina Oostrom - WaarBenJij.nu

Nieuwjaarsdag

Door: Reina

Blijf op de hoogte en volg Reina

01 Januari 2015 | Zuid-Afrika, Amanzimtoti

Vanmorgen opgestaan met een heerlijk zonnetje.
Na het ontbijt zijn we begonnen met kleding uitzoeken. Een eindeloos verhaal lijkt het. Uiteindelijk heeft Ros besloten dat we het gaan verkopen aan de mensen uit de townships. Ze kunnen voor 1 rand (=ongeveer 7 cent) een kledingstuk kopen. We hoeven nu dus alleen nog maar te kijken wat goed is en wat weg kan. Omdat het zo heet is hebben we het ongeveer anderhalf uur volgehouden. Daarna nog even buiten wat gegeten in het zonnetje.

Vanmiddag weer bij de baby's. We beginnen al te wennen en ook de namen gaan we langzamerhand onthouden.

Toch is het heel gek dat je op Nieuwjaarsdag met zo'n 26 graden buiten in de zon zit, maar wel HEERLIJK!!

• 01 Januari 2015 - 20:58

Suzanne (vriendin Van Lennart):

Gelukkig nieuwjaar!! Veel plezier daar en geniet van het zonnetje! !

• 01 Januari 2015 - 21:51

Mathilda:

gelukkig nieuwjaar... wow wat een ervaring... geniet van de mooie momenten! enne heel veel moed voor de minder mooi... x

• 01 Januari 2015 - 23:06

Trudy:

De beste wensen voor 2015

• 02 Januari 2015 - 11:06

Gertrude:

Een mooi, avontuurlijk jaar gewenst, meiden!
    Het avontuur zitten jullie al midden in, dus dat komt goed.
    Gisteren sprak ik Emiel en die zei dat jullie na vandaag een vrij weekend hebben.
    Als dat zo is: veel plezier, zoek een zwemgelegenheid in die temperaturen... Wij kruipen wel naast de kachel! Alhoewel: momenteel hebben wij zon en vandaag schijnt zacht te worden.
    Lieve groetjes!

• 02 Januari 2015 - 16:17

Alexandra:

Klinkt allemaal heel avontuurlijk Reina. Geniet van elke dag. Wij wensen je een heel gelukkig en gezond 2015.