Zondag - Reisverslag uit Amanzimtoti, Zuid-Afrika van Reina Oostrom - WaarBenJij.nu Zondag - Reisverslag uit Amanzimtoti, Zuid-Afrika van Reina Oostrom - WaarBenJij.nu

Zondag

Door: Reina

Blijf op de hoogte en volg Reina

04 Januari 2015 | Zuid-Afrika, Amanzimtoti

De eerste dag dat we een beetje kunnen uitslapen. Begint de buurman om 6.15 uur de tuin te snoeien met een kettingzaag. Pfff....vroeg wakker dus.

Vanmorgen de muur van de dagopvang geverfd zodat ik morgen kan beginnen met een muurschildering. Magda is nog verder gegaan met kleding uit zoeken.

Vanmiddag even samen eruit. Met de taxi naar Galleria. Lekker gewinkeld daar. Heerlijk om even geen hekken om ons heen te hebben.

Toen we terug kwamen hebben we nog even geholpen met kralenarmbandjes maken voor een winkel in Putten. Er is een bestelling voor 200 armbandjes, die over ongeveer een week klaar moeten zijn. Leuk om te doen, heerlijk in het zonnetje.

Nog even een verslagje schrijven en daarna nog een filmpje maken met een van de kinderen. Hij vindt het geweldig om zichzelf terug te zien op de telefoon of I-pad. Daarna nog een kaartspelletje en dan slapen want morgen wordt een moeilijke dag voor de kinderen. Er gaan twee baby's weg omdat er te weinig financiën zijn om ze een goede verzorging te kunnen geven.

• 04 Januari 2015 - 20:07

Gertrude:

Hej meiden, waar ik benieuwd naar ben: kunnen jullie daar gewoon met de kinderen Nederlands praten of vinden ze dat te anders klinken van het Zd. Afrikaans?

• 05 Januari 2015 - 21:49

Alie Borger:

Hallo meisjes,

Hier de terreur van de bladblazers, hebben ze daar kettingzagen!!!!! Morgen sterkte met het weggan van de 2 kinderen..... hoe erg!!!!!
    Fijne dgn weer samen!! Lieve groet.