Dinsdag - Reisverslag uit Amanzimtoti, Zuid-Afrika van Reina Oostrom - WaarBenJij.nu Dinsdag - Reisverslag uit Amanzimtoti, Zuid-Afrika van Reina Oostrom - WaarBenJij.nu

Dinsdag

Door: Reina

Blijf op de hoogte en volg Reina

06 Januari 2015 | Zuid-Afrika, Amanzimtoti

Onze benen lijken inmiddels wel krentenbollen. De Afrikaanse muggen zijn gek op Nederlands bloed. Grrrr....het jeukt verschrikkelijk en de zalf die we gekocht hebben helpt voor geen meter.

Terwijl Magda in het babyhuis aan het helpen was ben ik de muurtekening gaan schilderen. Eentje is er bijna klaar. Leuk geworden.

Vanmiddag met een aantal kinderen armbandjes gemaakt. Ze hebben een bestelling binnen uit Nederland. Op deze manier kunnen de kinderen toch iets verdienen, want een gewoon baantjes is niet altijd mogelijk. Gezellig zitten zingen onder het kralen rijgen, al konden ze niet alles waarderen -:(

Het regent al de hele middag. Eigenlijk ook best lekker even zo tussendoor. Voor morgen geven ze weer zon op, dan gaan we de andere projecten bezoeken van BeMore. Ben heel benieuwd hoe dat zal zijn.

• 06 Januari 2015 - 20:54

Trudy:

Ha die Reina, de muggen hebben je aardig te pakken gehad, vervelend voor je. Je heb een mooie tekening gemaakt, knap van je. Zullen de kinderen wel leuk vinden.

• 07 Januari 2015 - 16:50

Erwin Den Hartog:

Hi Reina, allereerst de allerbeste wensen voor 2015, ook voor de kinderen die je daar helpt.
    leuk om je verslagen te lezen en de foto's te zien, brengt dan gelijk weer mijn herinneringen aan ZA boven. Enorme kloof tussen rijk en arm inderdaad maar ook een land van hoop en veel energie.
    fijne tijd nog, geniet er ook maar van want het is een bijzonder land.
    gr Erwin

• 07 Januari 2015 - 17:56

Hans De Haij:

Hoi Reina,

Allereerst nog een goed, gezond en voorspoedig 2015. Als ik de verslagen lees en de foto's zie ben ik toch wel een beetje jaloers. Hartstikke goed dat jij dit doet!!
    Toen wij in ZA waren sliep ik met mijn mond open en bleven de muggen weg.
    Geniet er nog maar even van.
    Hans

• 07 Januari 2015 - 21:36

Gertrude:

Je laat daar een kleurige vrolijke herinnering achter Reina! Wat ontzettend leuk...