De laatste dag - Reisverslag uit Amanzimtoti, Zuid-Afrika van Reina Oostrom - WaarBenJij.nu De laatste dag - Reisverslag uit Amanzimtoti, Zuid-Afrika van Reina Oostrom - WaarBenJij.nu

De laatste dag

Door: reina

Blijf op de hoogte en volg Reina

15 Januari 2015 | Zuid-Afrika, Amanzimtoti

Vandaag voor de laatste keer om 6 uur uit bed in Zuid-Afrika. Na het ontbijt naar het babyhuis. Raar idee dat we hier voor het laatst zijn vandaag.
Vanmorgen ook nog maar weer een muurtekening gemaakt bij art & craft. Diddel. Kennen ze hier niet maar wordt toch goed gekeurd.

Vanmiddag niet heel veel gedaan, maar om half 5 gaan we met de hele bups pizza eten. Heel leuk, er is in het winkelcentrum een pizzeria waar je onbeperkt pizza kunt eten. Je gaat gewoon aan een tafeltje zitten en er komt constant iemand langs met verschillende soorten pizza stukken. Erg lekker, maar we zijn verbaasd hoeveel de kinderen kunnen eten. Niet normaal zoveel!
Wat wij vooral erg lekker vinden is het dessert: pizza met chocopasta, banaan en slagroom. Tja....

Morgen naar huis. Het was erg goed om hier te zijn, maar we zijn ook erg blij dat we weer naar huis gaan.

• 15 Januari 2015 - 20:36

Trudy:

Reina een goede reis morgen!

• 15 Januari 2015 - 22:48

Alie:

Hoi magda en reina,

Een goede reis en veilige landing!
    Ben benieuwd naar je / jullie verhalen, foto,s en alles. Wat zal het dubbel zijn om te vertrekken!
    Iedergeval fijn om je weer in de buurt te hebben!!!! Eindelijk na bijna 3 wk regen(achtig) mooi zonnig weer en lekker fris en vriezerig. Zal wel heeeeeeeel erg wennen zijn voor jullie.
    Tot gauw. Le
    Lieve groetjes.