Oudejaarsdag - Reisverslag uit Amanzimtoti, Zuid-Afrika van Reina Oostrom - WaarBenJij.nu Oudejaarsdag - Reisverslag uit Amanzimtoti, Zuid-Afrika van Reina Oostrom - WaarBenJij.nu

Oudejaarsdag

Door: Reina

Blijf op de hoogte en volg Reina

31 December 2014 | Zuid-Afrika, Amanzimtoti

Oudejaarsdag! Heel raar om in je hempje aan tafel te zitten. Ook heel raar om geen oliebollen te bakken.

Vanmorgen weer bij de baby's. Een stuk rustiger dan gisteren gelukkig. We zingen veel met de kinderen en dansen zit ze in het bloed, dat doen ze vanzelf.

Vanmiddag heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel kleding op een hoop gegooid. We hebben de komende dagen wat te doen, we mogen alles uitzoeken. Je wilt niet weten wat mensen soms allemaal weggeven. Te gek voor woorden, zo vies of kapot!

Tja en dan de avond. Het begon vreselijk hard te regenen en gezellig bij elkaar zitten voor zo'n avond kennen ze hier niet. We zouden eigenlijk eerst gaan zwemmen met alle kinderen, maar het begon ook nog te onweren, dus dat ging niet door.
Wat spelletjes gedaan en om 00.00 uur roepen ze Happy New Year, en dat was het dan. Heel gek! We hebben dan ook helemaal geen Oud&Nieuw gevoel. Om 1 uur lagen we op bed. Wel lekker rustig, we hoeven bij niemand langs enz. :-)